- Postępowanie przeprowadza się zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Kpa).
- Wystąpienie strony z wnioskiem o wszczęcie postępowania administracyjnego - złożenie wniosku do właściwego organu inspekcji - Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego zgodnie z kompetencjami oraz wniesienie opłaty skarbowej.
- Po złożeniu wniosku i dokumentacji następuje ich wstępna analiza i ocena. W przypadku stwierdzenia braków w dokumentacji wzywa się wnioskodawcę do dokonania uzupełnienia braków w ciągu siedmiu dni zgodnie z art. 64 Kpa.
- Po ewentualnym uzupełnieniu dokumentacji następuje wszczęcie postępowania administracyjnego.
- W trakcie prowadzenia postępowania zgodnie z osobną procedurą można dokonać inspekcji, zasięgnąć opinii innego organu. W razie stwierdzenia braków strona może zostać wezwana do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentacji.
- Po stwierdzeniu usunięcia wszystkich uchybień dokumentacja poddana zostaje szczegółowej analizie i przygotowywany jest projekt decyzji.
- Wydanie decyzji.
Informację wprowadził(a): Artur Nowaczyński (2004-06-29)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 3263